19 دی: معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: حوزه های علمیه باید پاسخگوی شبهات ایجاد شده توسط برخی گروه ها در بین جوانان باشند.
سید محمد حسینی روز شنبه در اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و مراسم افتتاح دفتر مرکزی مدیریت حوزه های علمیه خواهران در تهران افزود: رهبر معظم انقلاب راه اندازی حوزه های علمیه خواهران را پدیده ای عظیم و مبارک با برکات فراوان نامیدند، خواهرانی که عالم و فاضل هستند و می توانند در عرصه های مختلف جامعه بدرخشند.
وی یادآور شد: امروز باید فرمان رهبری را در تربیت چنین بانوانی اجابت کنیم تا به این طریق پاسخگوی نیاز داخلی و خارجی به بانوان آموزش دیده و عالم باشیم.
حسینی اظهارداشت: این روزها در بین جوانان گروهی ایجاد شده که خود را گروه اصلاح تشیع نامیده و در خصوص امامت، ائمه معصومین و ارزش های دینی شبهه ایجاد می کنند که باید پاسخ جوانان به درستی داده شود.
معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: امروز نیاز به تربیت نیروهای پاسخگو داریم و تبلیغات نباید محدود به ماه های محرم، صفر و رمضان شود.
وی با بیان اینکه باید حداقل یک بار قرآن را بخوانیم تا با شیوه های تبلیغاتی انبیا آشنا شویم خاطر نشان کرد: با قرائت سوره نوح می توانیم از استقامت این پیامبر در راه تبلیغ آشنا شویم و درس بگیریم.
حسینی ادامه داد: در قرآن کریم زنان و مردان همواره در کنار هم نام برده می شوند و حتی ۱۰ ویژگی انسانی وارسته که در قرآن مطرح می شود به هر ۲ جنس زن و مرد اشاره می کند.
معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند و در هر زمان با حضور خود به نقش آفرینی پرداخته و اکنون نیز در این جنگ نرم بانوان هم می توانند نقش موثری را ایفا کنند.
اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور  به مدت  2 روز برگزار می شود که در روز نخست آن حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران،  سید محمد حسینی  معاون امور مجلس رئیس جمهوری و حجت الاسلام بهجتپور رئیس حوزه های علمیه بانوان کشور حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

  • نویسنده :
  • منبع :