19 دی: وزیر امور خارجه بحرین در گفت و گویی ادعاهایی را درباره اهداف برنامه هسته ای ایران و نقش ایران در منطقه مطرح کرد.
به گزارش شبکه صهیونیستی آی24، عبداللطیف بن رشید الزیانی در گفت و گویی اختصاصی با این شبکه با مطرح کردن ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته ای ایران گفت: رسیدن ایران به موقعیت دست یافتن به تسلیحات هسته ای، رخ دادی فاجعه بار نه فقط برای منطقه، بلکه برای جهان خواهد بود. 
از وزیر خارجه بحرین پرسیده شد موضع او درباره برخی گزارش ها چیست که می گویند رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای مداخله ای نظامی به جهت ممانعت از عبور ایران از مرحله آستانه هسته ای است. او بدون اظهار نظر به خصوصی درباره سیاست اسراییل، با اشاره ی آشکاری به اقدامات دیپلماتیک بین المللی به عنوان گزینه ای مطلوب تر از اقدام یک جانبه نظامی، تاکید کرد حل کردن مسئله تهدید هسته ای ایران  «به طور جامع» امکان پذیر است. 
به گزارش ایسنا، ادعاهای وزیر امور خارجه بحرین درباره برنامه هسته ای ایران در حالی مطرح می شود که طبق فتوای مقام معظم رهبری، تولید، نگه داری و به کارگیری تسلیحات هسته ای حرام است. 
مقامات کشورمان نیز بر این اساس تاکید کرده اند، تسلیحات هسته ای در برنامه دفاعی ایران جایی ندارد و برنامه هسته‌ای ایران صرفا اهداف صلح آمیز را دنبال می کند. 
  • نویسنده :
  • منبع :