19 دی: پس از گذشت بیش از یک سال از زمانی که حمید رسایی اتهاماتی را علیه ناطق نوری مطرح کرد، حمید رسایی به جرم «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» محکوم شده و حکم وی قطعی است.
خبرآنلاین نوشت: وکیل حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری از به نتیجه رسیدن شکایت موکلش از حمید رسایی به دلیل ایراد اتهاماتی در خلال رسیدگی به پرونده اکبر طبری خبر داد و گفت: حمید رسایی به "نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی " در دادگاه بدوی محکوم شد که در دادگاه تجدیدنظر دادسرای ویژه روحانیت نیز عینا تایید گردید.

سال گذشته بود که حمید رسایی در حین برگزاری دادگاه های اکبر طبری، با انتشار رشته توییتی اتهاماتی را علیه حجت الاسلام ناطق نوری مطرح و مدعی شد طبری با حمایت و اعمال نفوذ علی اکبرناطق نوری فرماندار نور و سپس با همان شیوه وارد قوه قضاییه شده است.

این مطالب واکنش رییس دفتر حجت الاسلام ناطق نوری را در پی داشت. وی ضمن رد تمام این ادعاها و اعلام اینکه اساسا اکبر طبری هیچگاه فرماندار نور نبوده، اظهار داشت که نه تنها حجت الاسلام ناطق نوری هیچگونه ارتباطی اعم از کاری یا شخصی با اکبر طبری نداشته بلکه در زمان حضور وی در قوه قضاییه چند بار مخاطرات حضور این فرد در آن مجموعه را به مسئولین ذیربط تذکر داده بود و همچنین اضافه کرد که علی رغم روحیات حجت الاسلام ناطق نوری، این بار قصد سکوت نداشته و شکایت می کنیم.

حال پس از گذشت بیش از یکسال، حمید رسایی به جرم «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» محکوم شده و حکم وی قطعی است.
  • نویسنده :
  • منبع :