19 دی: معاون وزیر راه با اشاره به فراهم شدن امکان ثبت‌نام طلاب مشغول به تحصیل در نهضت ملی مسکن،گفت:‌ تا ۲ هفته آینده جزئیات ثبت‌نام تمام مجردها را اعلام می‌کنیم.
محمود محمودزاده در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جدیدترین آمار ثبت‌نام متقاضیان نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: از 28 مهرماه امسال تا روز گذشته یک میلیون و 675 هزار و 631 نفر در طرح مذکور ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: ثبت‌نام متقاضیان تا نیمه ماه جاری ادامه خواهد داشت.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به این‌که امکان ثبت‌نام طلابی که در حوزه‌های علمیه در حال تحصیل هستند در نهضت ملی مسکن فراهم شده است،‌ اظهار کرد: یکی از شروط ثبت‌نام نهضت ملی مسکن سکونت 5 ساله متقاضیان در محل مورد تقاضاست.
محمودزاده ادامه داد: برای طلاب و روحانیون با معرفی نامه از مرکز مدیریت حوزه‌ها امکان ثبت‌نام وجود دارد و مشکلی در این رابطه نداریم.
وی درباره ثبت‌نام دانشجویان نیز گفت: برای این قشر متاسفانه فعلا این امکان را نداریم اما برای طلاب و کارمندان دولت بر اساس مصوبه دو هفته گذشته هیئت دولت با یک سابقه می‌توانند در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.
وی در خصوص پیگیری ثبت‌نام دانشجویان یادآور شد: در حال پیگیری امکان ثبت نام تمام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن هستیم و تا 2 هفته آینده جزئیات آنرا اعلام خواهیم کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :