19 دی: رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی بر فضای مجازی گفت: بیش از ۶۰ تارنمایی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می‌کردند شناسایی، مسدود و ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر از ادمین‌های این تارنماها کشف شد.
سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در حاشیه اجرای چهاردهمین طرح ظفر پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در ٢ ماه گذشته بیش از هزار کیلوگرم شیشه به تهران وارد شد و عمده مصرف کنندگان این مواد مخدر جوانان ١٨ تا ٢۵ ساله هستند.
وی افزود: در چهاردهمین طرح ظفر پلیس تهران بزرگ بیش از ٢ هزار و ۵٠٠ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، پنج باند بزرگ قاچاق مواد افیونی منهدم و در مجموع ۸۵ قاچاقچی عمده دستگیر شدند.
رحیمی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس بر فضای مجازی گفت: بیش از ۶۰ تارنمایی که اقدام به تبلیع و فروش مواد مخدر می‌کردند نیز شناسایی، مسدود و ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر از ادمین‌های این تارنماهاکشف شد.
رییس پلیس پایتخت افزود: همچنین هفت سرشبکه در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.
رحیمی همچنین از توقیف ۶۶ خودرو و پلمب ۶ باب منزل که محل فروش مواد مخدر بود طی اجرای طرح ظفر خبر داد.
وی این را هم گفت که در چهاردهمین مرحله طرح ظفر ۱۵ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند، دستگیر و ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.
به گفته این مقام انتظامی، دستگیری هزار و ۱۶۶ خرده فروش مواد مخدر از دیگر توفیقات اجرای طرح ظفر پلیس پایتخت بود.
رییس پلیس پایتخت درباره تاثیر برداشته شدن قانون اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر نیز گفت: میزان هزینه‌ای که مجرمان به خصوص قاچاقچیان باید در برابر اعمالشان بپردازند، بسیار ناچیز است.
دستگیری سارقان دریچه های فاضلاب در تهران
وی همچنین از شناسایی و دستگیری صدها مجرم و سارق که وسایلی مانند دریچه‌های فاضلاب و گاردریل‌های کنار خیابان‌ها را سرقت می‌کردند، خبر داد.
رحیمی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: چند باند تهیه و توزیع قرص‌های لاغری غیرمجاز در تهران شناسایی و عوامل آنها دستگیر شدند.
وی به پسران و دختران جوان هشدار داد که مراقب سواستفاده سوداگران فروش قرص ها و مکمل های غذایی در باشگاه‌های بدنسازی باشند.
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: پلیس با توجه با بازگشایی مدارس، برنامه ویژه‌ای برای پاکسازی اطراف مدارس از وجود خرده فروشان مواد مخدر دارد و ماموران روزانه این محل‌ها را رصد می کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :