19 دی: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت انتصابات دولت سیزدهم خواست که دولت معیار انتخاب مدیران را براساس تخصص بگذارد.
علیرضا پاک‌فطرت در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: دولت باید در انتخاب مدیران خود دقت کند، چرا که متاسفانه انتخاب مدیران براساس شاخص، ضابطه و معیار نمی‌باشد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این انتخاب‌ها صرفا براساس رابطه و شناخت قبلی است. اگر هر شخصی سرجای خود باشد پالایشگاه‌ها و کارخانه‌ها هم سرجای خود احداث خواهند شد و اگر هر طرحی با تخصص به کار گرفته شود آب رودخانه‌ها خشک نمی‌شود. دولت شعار عدالت‌محوری سر داد پس باید به معنای عدالت توجه کند که عدالت به معنای این است که هر چیزی سرجای خودش قرار گیرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بازار سرمایه تاکید کرد: دولت قبل جیب مردم را در موضوع بازار سرمایه خالی کرد و امروز هم هیچ کس پاسخگوی این موضوع نمی‌باشد. قرار بود وزیر این مشکل را رفع کند اما متاسفانه اتفاقی رخ نداده است.
این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که هیچ اقدامی در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال انجام نشده، به موضوع موج جدید کرونا اشاره کرد و گفت: موج جدید کرونا در راه می‌باشد و همه مرزهای کشور مانند برخی دیگر از کشورها باید بسته می‌شد، اگر این سویه جدید کرونا ویروس وارد کشور شود اقتصاد ما دچار آسیب خواهد شد.
نماینده شیراز، خطاب به فرمانده نیروی انتظامی و وزیر کشور بیان کرد: در سال جاری آمار تصادفات و تلفات در استان فارس بالا بوده که لازم است به این مهم توجه شود.
پاک فطرت در پایان به وزیر کشاورزی گفت: باید با توجه به خشکسالی پیش آمده در سال جاری فکری به حال کشاورزان کنید.

  • نویسنده :
  • منبع :