19 دی: روابط عمومی دفتر نماینده اصفهان در نامه ای به اظهارات سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ داد.
متن نامه پاسخ دفتر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به شرح زیر است:
«جناب آقای پیروانی
سرپرست محترم تیم فوتبال پرسپولیس
با سلام و احترام
با عنایت به مصاحبه جنابعالی در مورخ ۳ آذرماه که در آن به پیگیری دکتر مقتدایی درخصوص پرداختهای مرتبط با تعهدات آن باشگاه از محل صندوق کارآفرینی مطلبی را اظهار داشته اید، به آگاهی جنابعالی می رساند که دکتر مقتدایی پرداخت پول از محل صندوق متعلق به اشتغال و روستاها را مورد اشکال دانسته و از این جهت از مسئولان مربوطه خواسته است که به قوانین کشور احترام بگذارند وگرنه پیگیری های ایشان هیچ ارتباطی با موضوعات باشگاهی و تیم خاصی ندارد.
ضمن احترام به همه هواداران تیم های ملی و شهرستانی و علاقه به پیگیری جهت رفع موانع آنان و حمایت از همه کسانی که صادقانه برای ارتقای جایگاه ورزش در کشور تلاش می کنند، شایسته است با عنایت به این موضوع توجه فرمایید که در عین پیشبرد اهداف باشگاهی، حقوقی از سایر بخش های کشور تضییع نشود.
دکتر مقتدایی پیشتر نیز در جریان پرداخت به یکی از مربیان خارجی تیم ملی از محل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی متعلق به بازنشستگان به این جهت که حقوق بازنشستگان نادیده گرفته شده بود موضوع را پیگیری کرد و اموال برداشت شده را به صاحبان اصلی آن بازگردانید. امید است در اظهارنظرهای بعدی با عنایت به همین توضیحات مطالب خویش را بیان فرمایید تا خدای ناکرده سوء تفاهمی برای هواداران و مخاطبان پدید نیاید.
همچنین مصاحبه جنابعالی به رویت و استحضار دکتر مقتدایی رسید، ایشان برای کمک به ورزش کشور و همه تیم های شهرستانی اعلام آمادگی کرده اند و اگر مواردی را مدنظر دارید به صورت مکتوب جهت پیگیری به این دفتر ارسال فرمایید. چنانچه نیاز می دانید که می بایست توضیحات بیشتر و شفاهی از سوی جنابعالی ارائه شود، اعلام نمایید تا در برنامه کاری نماینده محترم پیش بینی شود.
از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.»

  • نویسنده :
  • منبع :