19 دی: یکی از کمپ‌های گردشگری شهرستان بشرویه به دلیل برگزاری پارتی و وقوع اعمال غیر اخلاقی به دستور دادستان شهرستان بشرویه پلمب شد.

جمعی از جوانان شهرستان بشرویه در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه از اقدام دادستان این شهر حمایت کردند.

اخیرا یکی از کمپ‌های گردشگری شهرستان بشرویه به دلیل برگزاری پارتی و وقوع اعمال غیر اخلاقی به دستور دادستان شهرستان بشرویه پلمب شد.
به گزارش ایسنا، این اقدام انقلابی علاوه بر بازتاب گسترده در رسانه‌های داخلی و خارجی، باعث خوشحالی مردم شهرستان بشرویه شد همچنین امام جمعه ی بشرویه نیز در خطبه های نماز جمعه صراحتا و قاطعانه از این اقدام حمایت و تحسین کرد.
در همین راستا جمعی از جوانان شهرستان بشرویه در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه ی قضائیه از دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بشرویه حمایت کردند.
متن نامه بدین شرح است:
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِیمِ
عدالت تندروی نیست، حق گرایی است، توجه به حقوق آحاد مردم است، جلوگیری از ویژه‌خواری است، جلوگیری از تجاوز و تعدی به حقوق مظلومان است.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ـ 12/05/84
جناب حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای
ریاست محترم قوه قضائیه
سلام علیکم
یقینا می‌توان در کل نظامات عالم، نظام جمهوری اسلامی ایران را تنهاترین نظام اسلامی مردم محور دانست که با حکمت و تدبیر امام راحل و مدیریت رهبر فرزانه و حکیم توانسته است به سلامت ایستگاه ۴۰ ام را در نوردد.
در این بین یقیناً حفظ اصول و آرمان‌ها و حراست از خطوط این انقلاب اسلامی و برخورد صریح و شفاف با کج روی ها یکی از اساسی‌ترین رموز موفقیت و در مسیر ماندن این انقلاب است که این مهم در سال‌های اخیر در قوه قضائیه و در بخش‌های مختلف به وضوح قابل مشاهده است.
در این بین شهرستان بشرویه واقع در استان خراسان جنوبی نیز با بهره مندی از دادستانی جوان، انقلابی، شجاع و پرانگیزه از نعمت مبارزه جدی با مفاسد، محروم نبوده و در سال‌های اخیر روزنه امید در دل این مردم مستضعف ایجاد شده و ذیل اقدامات قاطع دادستان جوان، این شهرستان در حال عبور از مشکلات و گره های چندین ساله در بخش‌های مختلف است.
در همین راستا و در اقدام قاطع اخیر ایشان در مبارزه با هنجار شکنی، اعمال خلاف شرع و خلاف عرف توسط جمعی که در قالب گردشگر وارد شهرستان شده بودند و پلمپ کمپ مذکور تحسین تمام مردم ولایی و انقلابی این شهر را به دنبال داشته که این اقدام امیدآفرین و قاطع مذکور مایه حقد و غضب رسانه‌های معاند داخلی و خارجی نیز گردید و گزارش ها اقدامات تخریبی علیه ایشان از همان ساعات اولیه آغاز شد.
فلذا ما مردم و مسئولان شهرستان بشرویه در استان خراسان جنوبی در راستای رسالت خود مبنی بر مطالبه برای تداوم مبارزات با مفاسد و حسب تکلیف من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق کمال تقدیر و تشکر خود را از زحمات و اقدامات قاطع دادستان انقلابی، جناب آقای احسان خسروی، ابراز داشته و بدین وسیله حمایت قاطع خود را از اقدامات این دادستان جوان اعلام می‌داریم.
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
جمعی از مردم و مسئولان شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی
  • نویسنده :
  • منبع :