19 دی: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به اینکه طرح رتبه بندی معلمان نهایتا فردا تصویب می‌شود،نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون بر اجرای دقیق و در تاسیس و تشکیل هیات‌های ممیزی تاکید کردند تا هرکسی در رتبه واقعی خود قرار بگیرد.
علیرضا منادی سفیدان در حاشیه نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اعضای کمیسیون این بود که با توجه به شروع انتصابات در آموزش و پرورش استان ها، دغدغه ها و ملاحظات در نظر گرفته شود تا تغییرات به نفع آموزش و پرورش باشد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر بیان داشت: موضوع دیگری که در نشست امروز کمیسیون مطرح شد بحث اجرایی شدن سریع و دقیق رتبه‌بندی بود. با توجه به اینکه فردا نهایتاً کل طرح رتبه بندی تصویب خواهد شد، اجرای آن هم با دقت در تاسیس و تشکیل هیئت‌های ممیزی که حق همه رعایت شود و هر کسی در رتبه واقعی علمی، پژوهشی، مهارتی و فناوری خودش قرار بگیرد.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در این نشست همچنین درخصوص اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، عدالت آموزشی به ویژه در مناطق محروم، توسعه زیرساخت‌های آموزشی و افزایش سرانه آموزشی در کشور نیز بحث و گفت وگو شد.

  • نویسنده :
  • منبع :