19 دی: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه اقلام مورد نیاز شب یلدا با ۴۰ درصد تخفیف از فردا در میادین میوه و تره بار خبر داد.
سعید راد در تشریح فروش ویژه شب یلدا در میادین میوه و تره بار شهر تهران گفت: از فردا (پنجشنبه) فروش ویژه شب یلدا برای شهروندان داریم و برای میوه های شب یلدایی مثل انار، خرمالو، ازگیل، هندوانه و مرکبات عرضه ویژه داریم.
وی افزود: خشکبار و ماهی و همه کالاهای مورد نیاز شهروندان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود و برای یک هفته ای که فروش ویژه شب یلدایی داریم خوشبختانه دپو و ذخیره کالایی خوبی را تدارک دیده ایم و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه تمامی ۲۶۷ میدان و بازار میوه و تره بار شهر تهران آماده خدمت رسانی به شهروندان در فروش ویژه شب یلدا هستند، افزود: در حال حاضر هر کیلو گوشت مرغ گرم در میادین با قیمت ۲۷۷۷۰ تومان، تخم مرغ شانه ۳۰ عددی ۳۹ هزار تومان، مرغ منجمد ۲۰ هزار تومان و هر کیلو گوشت شقه گوسفندی ۱۱۶ هزار تومان با نظارت دامپزشکی عرضه می شود.
وی تاکید کرد: قیمت تمام محصولاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه می شود در سایت این سازمان به روز بارگذاری می شود و شهروندان می توانند این قیمت ها را چک کنند.
وی ادامه داد: در میادین آجیل و خشکبار شور به قیمت ۱۵۳ هزار تومان، آجیل و خشکبار شیرین ۱۴۷ هزار تومان، ماهی قزل الا رنگی هر کیلو ۸۷ هزار تومان،انار ۱۶۲۰۰ تومان، هندوانه بین ۵۷۰۰ تا ۶۶۰۰ تومان، پرتقال تامسون شمال هر کیلو ۹۸۰۰ تومان، سیب قرمز ۱۱۸۰۰ تومان و ازگیل ۱۸ هزار تومان عرضه می شود.
راد درباره تخفیفات ویژه شب یلدا نیز گفت: تمامی محصولات در بخش کالایی میوه و خشکبار با بیش از ۴۰ درصد تخفیف نسبت به بیرون از میادین میوه و تره بار عرضه می شوند.
  • نویسنده :
  • منبع :