19 دی: جانشین پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت تردد به شهرهایی که در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند ادامه داشته و رانندگان متخلف ۵۰۰ هزارتومان جریمه خواهند شد.
سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر ۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد و ۳۲۱ شهر در وضعیت آبی بوده و خوشبختانه شهری در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.
جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: براساس مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان پابرجاست و در حال حاضر که شهری قرمز نیست اعمال محدودیت در شهرهای نارنجی برقرار است.
وی افزود: بر همین اساس خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای نارنجی و ورود خودرو با پلاک غیر بومی به این دسته از شهرها ممنوع بوده و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی تردد غیر مجاز برای خودروها منظور می شود.
جانشین پلیس راهور ناجا با بیان اینکه برای تردد و سفر به شهرهای زرد و آبی محدودیتی وجود ندارد خاطرنشان کرد: افرادی که برای موارد ضروری نیاز به تردد به شهرهای نارنجی دارند باید از فرمانداری مجوز تردد اخذ کرده تا جریمه نشوند.
 جانشین پلیس راهور ناجا اعلام کرد: ماموران پلیس راه و راهور ناجا در جاده های کشور حضور داشته و علاوه بر دوربین های هوشمند جاده‌ای، ماموران نیز تردد غیر مجاز خودروها را جریمه خواهند کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :