19 دی: فرمانده انتظامی استان قم از کشف 114 کیلو تریاک در پی توقیف یک دستگاه کامیون حامل تره بار در محور مواصلاتی این استان خبر داد.
سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد از طریق یک دستگاه کامیون حامل تره بار، محموله مواد مخدر را از یک استان جنوبی و پس از عبور از محور مواصلاتی قم به تهران منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، کامیون موصوف با بار خیار و پیاز را شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: سپس با انتقال خودرو به یگان و در نتیجه بازرسی از آن، 114 کیلو و 550 گرم تریاک در قالب 31 بسته کشف و راننده دستگیر شد.
سردار میرفیضی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند


  • نویسنده :
  • منبع :