19 دی: سخنگوی اورژانس کشور از افزایش مصدومان حادثه تصادف قطار تهران -کرج به ۲۲ نفر خبر داد.
مجتبی خالدی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:پس از بررسی های لازم توسط پرسنل فوریت های پزشکی اورژانس تهران صورت گرفت که طی آن تعداد مصدومان حادثه برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر تهران به ۲۲ نفر رسید این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته است.
وی ادامه داد: تعداد ۱۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که همچنان اورژانس هوایی نیز در حالت آماده باش قرار دارد.
خالدی تصریح کرد: ۱۱ نفر توسط آمبولانس اورژانس تهران به مراکز درمانی منتقل شدند که متاسفانه حال یک نفر نیز وخیم گزارش شده است
وی افزود: همه مسافران از قطار تخلیه شدند و جای نگرانی برای شهروندان و مسافران این قطار نیست.
بر اساس این گزارش، دو قطار مترو تهران‌ و کرج ساعت ۷ و ۸ دقیقه روز چهارشنبه در ایستگاه چیتگر با هم برخورد کردند.
پس از حادثه تعدادی از درها تخریب قطارها تخریب و مسافران قادر به خروج نبودند که آتش نشانان وارد عملیات شده و موفق شدند ۱۸ نفر از مسافران را به بیرون منتقل کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: برخورد این دو قطار مترو منجر به شعله وری و اتش سوزی نشد و آتش نشانان پس از خارج کردن مسافران و انتقال آنان به محل امن به این عملیات پایان دادند.
وی با بیان اینکه علت اصلی این حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی مترو تهران است گفت: تکنسین های فنی شرکت مترو در تلاش هستند تا خط مترو تهران - کرج بازگشایی شود.


  • نویسنده :
  • منبع :