19 دی: سفیر ایران در انگلیس در واکنش به اظهارات یک مقام امنیت داخلی این کشور تاکید کرد: از خصومت ورزی هیچ کشوری هراسان نخواهیم شد و بر تامین امنیت و حفظ منافع ملی کشورمان اصرار کرده و بر اصول خود پایمردی و ایستادگی خواهیم کرد.
محسن بهاروند در واکنش به اظهارات اخیر دامیان هیندز معاون وزیر کشور و امنیت داخلی بریتانیا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ما از خصومت با هیچ کشوری که با آن رابطه دیپلماتیک داریم استقبال نمی کنیم. احترام متقابل و منافع متقابل از اصول سیاست خارجی ایران است. در عین حال از خصومت ورزی هیچ کشوری هم هراسان نخواهیم شد و بر تامین امنیت و حفظ منافع ملی کشورمان اصرار کرده و بر اصول خود پایمردی و ایستادگی خواهیم کرد.
بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دامیان هیندز وزیر امور امنیت داخلی و مرزهای انگلیس مدعی شده بود: روسیه، چین و ایران از جمله "کشورهای متخاصم" هستند که نگرانی‌های امنیتی سایبری برای بریتانیا ایجاد می‌کنند.
وی این کشورها را به راه‌اندازی "کمپین‌های اطلاعات نادرست" متهم کرد.
وزیر امور امنیت داخلی و مرزهای انگلیس در اظهارات خود گفته بود: سه کشوری که برای شما نام بردم، دارای قابلیت و توانایی فیزیکی نیروی انسانی و حضور گسترده سایبری هستند که می‌توانند در مقیاسی گسترده مستقر شوند.
وی همچنین گفته است که کره شمالی چهارمین کشور متخاصم است.

  • نویسنده :
  • منبع :