19 دی: «حمد بن جاسم آل ثانی» نخست وزیر سابق قطر هشدار داد که هرگونه شیطنت و خرابکاری علیه ایران به طور مستقیم بر کشورهای منطقه تأثیر خواهد گذاشت.
به گزارش امروز (پنجشنبه) خبرگزاری «روسیا الیوم»، حمد بن جاسم در صفحه توییتر خود نوشت: توافق آتی ایران و کشورهای غربی در زمینه فعالیت هسته‌ای این کشور فرصت مهمی برای کاهش تنش در منطقه خواهد بود، به ویژه اینکه هرگونه شیطنت و اقدام خرابکارانه علیه تهران مستقیماً بر کشورهای منطقه تأثیر خواهد گذاشت و منافع ما را در کوتاه مدت و بلندمدت تامین نمی کند.
هشتمین دور مذاکرات لغو تحریم های ظالمانه علیه ایران در وین پایتخت اتریش روز دوشنبه ۲۷ دسامبر(۶ دی) پس از موافقت ایران با از سرگیری مذاکرات و با هدف احیای توافق هسته ای آغاز شده است.
این مذاکرات در حالی از سر گرفته می شود که دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری سابق آمریکا در سال ۲۰۱۸ به طور یک جانبه از این توافق خارج شد.
صهیونیست ها که نگرانی شان از اقتدار ایران در مذاکرات وین این روزها به اوج رسیده و شاید خود را برای پذیرش شکستی دیگر آماده کرده اند، نارضایتی خود از این مذاکرات را پنهان نکرده و با لفاظی به دنبال ایران هراسی و فشار بر طرف های مذاکره کننده با ایران هستند.

  • نویسنده :
  • منبع :