19 دی: هم‌زمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دو رام قطار مسافری علاوه بر قطارهای موجود برای جابه‌جایی مسافران از تهران به کرمان در نظر گرفته شده است.
به گزارش روز یکشنبه از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، هم‌زمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دو رام قطار مسافری علاوه بر قطارهای موجود برای جابه‌جایی مسافران از تهران به کرمان در نظر گرفته شده است.
در این زمینه قرار است یک رام قطار مسافری به ظرفیت ۳۶۰ نفر در ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه امروز از تهران به کرمان اعزام شود و همچنین در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه فردا (دوشنبه، ۱۳ دی‌ماه) از کرمان به تهران باز خواهد گشت.
 همچنین دومین قطار به ظرفیت ۴۴۰ نفر در ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه امروز از تهران به کرمان اعزام خواهد شد و در ساعت ۲۰ فردا به تهران بازخواهد گشت.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با این شهید سرافراز، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شماری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.

  • نویسنده :
  • منبع :