19 دی: «ترور» به عنوان اولین سریال درباره اهمیت حاج قاسم در زمینه تأمین امنیت منطقه به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی حمید زرگرنژاد کلید می‌خورد.
همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، اولین سریال تلویزیونی با محوریت اهمیت قدرت منطقه‌ای سردار سلیمانی ساخته می‌شود.

به گزارش سایت مکتب حاج قاسم، همزمان با فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، «ترور» به عنوان اولین سریال درباره اهمیت حاج قاسم در زمینه تامین امنیت منطقه به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی حمید زرگرنژاد کلید می‌خورد.

این سریال به کارگردانی حمید زرگرنژاد، کارگردان فیلم «ماهورا» به همت موسسه فرهنگی هنری اندیشه‌ شهید آوینی ساخته خواهد شد.

بنا به فرموده رهبر انقلاب اسلامی «حاج قاسم صد بار در معرض شهادت قرار گرفته بود، این بار اوّل نبود ولی در راه خدا و انجام وظیفه و جهاد فی‌سبیل‌الله از هیچ چیز پروا نداشت، نه از دشمن پروا داشت، نه از حرف این و آن پروا داشت، نه از تحمّل زحمت پروا داشت».

مجموعه «ترور» با محور قرار دادن همین توصیف رهبر معظم انقلاب، همزمان با ایام دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی درباره جایگاه منطقه ای و بین المللی سردار سلیمانی و تلاش چند باره دشمنان برای به شهادت رساندنشان از جمله ترور کرمان، با حضور عوامل و بازیگران مطرح ایرانی و بین المللی در ایران و چند کشور منطقه مقابل دوربین می‌رود.
  • نویسنده :
  • منبع :