19 دی: با فرود پرواز «۵۳۲۵» هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، در ساعت ۱۰ و ۵۵ دقیقه امروز( چهارشنبه، پانزدهم دی‌ماه) در فرودگاه نجف، پروازهای برنامه‌ای هما به این شهر مجدد آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی هما، با صدور مجدد مجوز شروع پروازهای هما به فرودگاه نجف، ۲ پرواز از مبدا فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه نجف و مسیر فرودگاه مشهد به نجف و برعکس توسط این هواپیمایی برنامه‌ریزی شد و بدین ترتیب این ۲ پرواز به شبکه پروازهای بین‌المللی هما افزوده شد.
برپایه این گزارش، پرواز مستقیم تهران به فرودگاه نجف هر روز با شماره پرواز ۵۳۱۹ در ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) را ترک و در ساعت ۲۱ وارد فرودگاه نجف می‌شود. بازگشت این پرواز با پرواز شماره ۵۳۱۸ در همان روز در ساعت ۲۲ پرواز است و در ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره)  به زمین می‌نشیند.
در اطلاعیه هواپیمایی هما آمده است: پرواز مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) به نجف، نجف به مشهد، مشهد به نجف و نجف به فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) نیز روزانه انجام می‌شود.
این مسیر پرواز نیز با شماره پرواز ۵۳۲۵ در ساعت ۶ هر روز فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) را ترک و در ساعت هفت و پنج دقیقه (به وقت محلی) وارد فرودگاه نجف می‌شود. بازگشت این پرواز به مشهد مقدس خواهد بود که این پرواز در ساعت هشت و ۳۵ دقیقه (به وقت محلی) فرودگاه نجف را ترک و در ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه وارد فرودگاه «شهید هاشمی‌نژاد» مشهد می‌شود. 
بازگشت پرواز مشهد به فرودگاه نجف در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه انجام و در ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه (به وقت محلی) وارد فرودگاه نجف می‌شود. پرواز بازگشت این مسیر به فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) خواهد بود.
این پرواز در ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه (به وقت محلی) فرودگاه نجف را ترک و در ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) می‌شود. 
در اطلاعیه هما آمده است: همه مسافران بالای ۱۰ سال در پروازهای ورودی به فرودگاه نجف باید قبل از پرواز آزمایش PCR در محدوده ۷۲ ساعت مانده به زمان پرواز را در یکی از مراکز تایید شده وزارت بهد اشت، درمان و آموزش پزشکی در لینک https://health.behdasht.gov.ir انجام دهند و گواهی جواب تست منفی را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

  • نویسنده :
  • منبع :