19 دی: معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: از دوشنبه هفته آینده (۲۰ دی‌ماه) مردان مجرد بالای ۲۳ سال می‌توانند در سامانه «ثمن» به‌منظور شرکت در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.
«محمود محمودزاده» امروز (چهارشنبه) در گفت‌و گو با تسنیم درباره آخرین وضعیت گروه‌های ثبت نامی در سامانه ثمن، افرود: سن مردان مجرد برای ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن ۲ سال دیگر کاهش یافت و بر این اساس مردان مجرد که ۲۳ سالگی را تمام کرده‌اند از روز دوشنبه هفته آینده می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.
وی ادامه‌داد: همچنین ثبت‌نام پنج گروه از افراد که از ۲۸ مهرماه آغاز شده بود ساعت ۲۴ امشب به پایان می رسد و فاز دوم ثبت‌نام در نهضت ملی مسکن بستگی به تامین زمین مورد نیاز دارد.
به گفته محمودزاده، در پی ادغام ۲ طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن اکنون بیش از چهار میلیون مشارکت کننده در این طرح وجود دارد که با پالایش فرم «ج» این افراد امکان ریزش تعدادی از آنان و امکان ظرفیت مجدد ثبت نام وجود دارد.
محمودزاده با اشاره به این‌ شرط تحویل واحدها به آقایان مجرد، تأهل آنها خواهد بود، تأکید کرد: در صورتی که متقاضیان در موعد تحویل متأهل نشده باشند، تمام تسهیلات و تخفیفات در نظر گرفته‌شده برای آنها حذف و واحد مسکونی به‌قیمت روز تحویل می‌شود.
  • نویسنده :
  • منبع :