19 دی: عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: ذخایر گندم کشور در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.
قدرت حیدری روز چهارشنبه در جریان بازدید از ۲ سیلوی ملکی اهواز و دشت آزادگان افزود: با وجود تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه علیه ملت ایران ، شرکت بازرگانی دولتی ایران امسال نیز با برنامه ریزی‌ منسجم و تلاش بی وقفه و شبانه روزی با ذخیره سازی گندم توانست امنیت غذایی کشور را به خوبی تامین کند.
وی اظهار داشت:تامین کالاهای اساسی از اولویت های اصلی و راهبردی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران بوده و هست.
حیدری ضمن بازدید از روند اجرای عملیات ساخت ساختمان جدید آزمایشگاه و بررسی اقدامات صورت گرفته درجهت بهسازی و نوسازی تجهیزات و تاسیسات  سیلوهای ملکی ۲ شهرستان اهواز و دشت آزادگان بر تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های در حال انجام تاکید کرد.
عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه خوزستان رتبه نخست جذب اعتبار و پیشرفت در انجام پروژه های عمرانی را به خود اختصاص داده است گفت:در سال جاری با توجه به تصمیم اتخاذ شده در خصوص نحوه خرید تضمینی گندم در کشور می بایست برای جذب حداکثری محمولات کشاورزان به نحو شایسته ای از امکانات و تجهیزات موجود بهره برداری شود.
وی افزود:استفاده و بهره برداری از حداکثر ظرفیت مراکز ذخیره‌ای دولتی یک ضرورت است و با وجود هزینه های صورت گرفته در ۲ سیلوی استاندارد شهید رجایی اهواز و دشت آزادگان انتظار می رود میزان قابل توجهی از گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال آینده به صورت مستقیم خریداری و ذخیره سازی شود.
  • نویسنده :
  • منبع :