19 دی: عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه فروش دارایی‌ها بدون سرمایه‌گذاری مولد، اقدامی چالش برانگیز است، گفت: سرمایه‌گذاری‌های مولد گذرگاهی برای توسعه‌یافتگی است.
البرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به فروش اموال و دارایی‌های مولد دولت که مورد تاکید رئیس‌جمهور نیز قرار دارد، گفت: تا چه زمانی می‌توان به فروش اموال برای هزینه در امور جاری ادامه داد؟ فروش اموال و دارایی‌های مولد برای صرف امور جاری همچون حقوق و دستمزد راهبردی کوتاه مدت با منابعی محدود است.
حسینی گفت: باید مشخص شود تا چه زمانی می‌توان این راهکار را ادامه داد!
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فروش دارایی‌ها بدون سرمایه‌گذاری مولد، اقدامی چالش برانگیز است، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری‌های مولد می‌تواند سرمایه فعلی را افزایش دهد ودر واقع گذرگاهی است که سبب توسعه یافتگی می‌شود و می‌تواند بر رشد اقتصادی، افزایش درآمد سرانه نقش به‌سزایی داشته و در افزایش نرخ اشتغال تأثیر مثبتی داشته باشد و در نهایت بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
حسینی ابراز امیدواری کرد که با تغییر گفتمان دولت، اعتماد عمومی مردم به عنوان مهمترین سرمایه و دارایی واقعی کشور، دوباره احیا شود.

  • نویسنده :
  • منبع :