19 دی: معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح گفت: با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت دولت در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش حقوق کارکنان وظیفه خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی گفت: اضافه حقوق سال گذشته سربازان بیشتر در حوزه رفت و آمد و هزینه‌های دیگر را شامل می‌شد که این اضافه حقوق‌ها کامل نبود، امیدواریم سال ۱۴۰۱ با تدابیری که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح انجام شد، حقوق سربازان وظیفه به قدری افزایش یابد تا بتواند کمک حال آنها در محیط خدمتی شود.
معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح، میانگین حقوق سربازان را مبلغ ۹۰۰ هزار تومان عنوان و تصریح کرد: حقوق‌هایی که الان سربازان دریافت می‌کنند، بستگی به میزان تحصیلات، شرایط تاهل و مناطق خدمتی آنها دارد.
مهمترین ویژگی نیروی زمینی ارتش بهره گیری از تجهیزات جدید و بومی است
سردار عبداللهی همچنین در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش‌هایی سالهای اخیر نیروی زمینی ارتش نشان داد که این نیرو جزو یگان‌های برتر در حوزه اجرای رزمایش‌ها است.
وی گفت: مهمترین ویژگی نیروی زمینی ارتش بهره گیری از تجهیزات جدید که عمدتا خلاق است که مبتکران آن خود متخصصان توانمند نزاجا هستند.
معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: امروز نیروی زمینی ارتش از تجهیزات بومی استفاده می‌کند. سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به نقطه ای از خودکفایی رسیده است که می‌توانند آن چرا که در حوزه تجهیزات نیاز دارند تولید و استفاده کنند.
سردار عبداللهی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش با به کار گیری تجهیزات و نیروی انسانی مجرب در حوزه اجرای رزمایش‌ها و ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی به موفقیت و دستاوردهای مطلوبی دست یافته است.

  • نویسنده :
  • منبع :