19 دی: علی رغم پیشنهاد تیم‌های مختلف برای جذب آزمون، او نیم فصل دوم را هم در زینت می‌ماند.
علی رغم اختصاص اخبار رسانه ها به احتمال انتقال سردار آزمون در فصل نقل و انتقالات زمستانی، مهاجم خط حمله زنیت در تیم خود می ماند و نیم فصل دوم را در روسیه و لیگ برتر به سر خواهد برد.
سردار در اردوی آماده سازی تیم زنیت در دبی حضور دارد و پس از چند روز تمرین به تهران می آید. آزمون در اردوی تیم ملی حضور خواهد داشت و خود را برای مصاف مقابل عراق و امارات آماده می کند.
حاضر شدن آزمون در اردوی زنیت نشان می دهد، او قصد رفتن به تیم دیگری را ندارد و در دور برگشت رقابت های لیگ روسیه برای تیمش بازی خواهد کرد.
آزمون با ماندن در روسیه، مالیات کمتری نسبت به حضور در کشورهای اروپایی پرداخت می کند، همچنین او پس از هشت سال بودن در این کشور همراه خانواده اش راحت است.
البته باید دید تصمیم او پس از اتمام قراردادش در تابستان چه خواهد بود و آیا قصد تمدید قرارداد با زنیت را خواهد داشت یا خیر؟
آزمون از سال ۲۰۱۹ برای زنیت بازی می کند. او موفق  شده  ۳ مرتبه قهرمان روسیه شود، ۲ بار به قهرمانی سوپرکاپ برسد و یک بار جام روسیه را فتح کند. رهبر ایرانی خط حمله روسیه در این فصل با شرکت در ۲۱ بازی ۴ پاس گل داده و ۱۰ گل به ثمر رسانده است.

  • نویسنده :
  • منبع :