19 دی: سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی ضمن اعلام ابطالِ تمام پروازهای شرکت‌های ایرانی در مسیر استانبول از مبدا فرودگاه امام خمینی تا ساعت ۲۰ امشب، گفت: پروازهای ترکیش ایرلاینز نیر تا ساعت ۱۲ فردا شب باطلل شد.
«جواد صالحی» دوشنبه شب در گفت‌و گو با ایرنا درباره آخرین وضعیت پروازهای استانبول از مبدا فرودگاه امام خمینی گفت: فقط صبح امروز- دوشنبه-۴ بهمن، پرواز شرکت هواپیمایی ماهان به مقصد استانبول انجام شد و باقی پروازها تا این لحظه، باطل شده است.
به گفته سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی بدی آب و هوا در فرودگاه استانبول باعث توقف عملیات «لندینگ تیک آف» شده است و اکنون هیچ پروازی از فرودگاه امام خمینی در مسیر استانبول از سوی شرکت‌های داخلی و خارجی انجام نمی شود.
مسافران ترکیه به فرودگاه نیایند
وی از برنامه قطعی هواپیمایی ترکیش برای لغو همه پروازهای خود در مسیر ترکیه به ایران و بالعکس خبر داد و گفت: پروازهای ترکیش ایرلاینز در مسیر رفت و برگشت به صورت قطعی تا ساعت ۱۲ فردا شب باطل شد.
صالحی اضافه کرد: اطلاع رسانی به مسافران نیز از شب گذشته و در پی بازگشت پرواز استانبول هواپیمایی ایران ایر که نتوانست در فرودگاه استانبول فرود داشته باشد انجام می‌شود. از مسافران تقاضا داریم پیش از سفر به فرودگاه امام خمینی (ره) با شمار۰۲۱۵۱۰۰۱۸ تماس بگیرند.
به گفته سخنگوی شرکت فرودگاهی امام خمینی، برنامه پروازی شرکت‌های ایرانی برای از سرگیری پروازها به استانبول بستگی به شرایط آب و هوایی مقصد دارد و ممکن است هر لحظه از سر گرفته شود.

  • نویسنده :
  • منبع :