19 دی: معاون اول رییس جمهوری ایران گفت:‌ به درستی از تیم ملی حمایت می‌کنیم که شانس صعود تیم ملی به مرحله دوم جام جهانی نیز افزایش پیدا کند.
محمد مخبر پس از قطعی‌شدن صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: صعود تیم ملی را به مقام معظم رهبری، ‌ملت ایران، دولت و همه دست‌اندرکاران ورزش تبریک می‌گویم و به همه زحمتکشان تیم ملی خسته نباشید می‌گویم.
وی افزود: هم به جام جهانی صعود کردیم و هم برای نخستین بار با چنین سرعتی به این افتخار دست یافتیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم پیروز شویم و تیم ملی به بهترین شکل در این مسابقات عمل کند.
مخبر اظهار داشت: رییس جمهوری محترم هم بلافاصله پس از پایان مسابقه این صعود را به مردم تبریک و به بازیکنان خسته نباشید گفت.
معاون اول رییس جمهوری گفت: همه باید از تیم ملی پشتیبانی کنیم تا در جام جهانی هم موفق باشند. به درستی از تیم ملی حمایت می‌کنیم که شانس صعود تیم ملی به مرحله دوم جام جهانی نیز افزایش پیدا کند.
وی درباره حضور تماشاگران در مسابقه امروز مقابل عراق گفت: با توجه به گسترش سویه اومیکرون ویروس کرونا در ایران، مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا همچنان بتوانیم حضور تماشاگران در ورزشگاه را ادامه دهیم در غیر این صورت نمی‌توانیم اجازه حضور تماشاگران را صادر کنیم.
معاون اول رییس جمهوری درباره حضورش در میان تماشاگران گفت: به جایگاه ویژه نرفتیم تا همان حس تماشاگران را پیدا کنیم.
وی درباره پرداخت پاداش به تیم ملی هم اظهار داشت: حتما پرداخت می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :