۱۹ دی: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نظرآباد اعلام کرد: امسال با صرف ۶۰ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال ۱۳ پروژه بهسازی و ایمن سازی راه در نظرآباد انجام شده است.
محمد همیالی گفت: نصب ۲۵ تابلو راهنمایی و رانندگی در محور خلیج فارس (بادامک)، یک هزار متر شانه‌سازی راه در محور دنگیزک، بازسازی پل کریم آباد، خط کشی محور نجم آباد- اشتهارد به طول تقریبی ۳۰ کیلومتر، جمع‌آوری ۱۰۰ بنر و استند غیرمجاز در محورهای تحت پوشش و نخاله‌برداری از حریم راه در محورهای روستایی شهرستان نظرآباد از جمله اقدامات راهداری نظرآباد در سال جاری است.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای نظرآباد گفت: در این بازه زمانی نصب ۱۵۰ عدد چشم گربه‌ای در محور خلیج‌فارس (بادامک)، شستشوی مستمر تجهیزات ایمنی در محورهای تحت پوشش، پاکسازی ۳۶ کیلومتر حریم راه از زباله در جاده قدیم کرج- قزوین، اصلاح ۱۲ کیلومتر شیب شیروانی در آزادراه کرج- قزوین و انجام عملیات روکش آسفالت میکروسرفیسینگ در خط شمالی این آزادراه به طول ۱۲ کیلومتر انجام شد.
همیالی تصریح کرد: اجرای ۲ کیلومتر منظرآرایی در آزادراه کرج- قزوین، بازسازی ۳۰ مورد حفاظ روشنایی در محورهای تحت پوشش و شانه سازی راه در محور قدیم (سه راهی سیمان) به طول ۲ کیلومتر، نیز توسط این اداره راه شهرستان نظرآباد با هدف ارتقای ایمنی تردد صورت گرفته است.
وی بیان داشت: همچنین پروژه روکش آسفالت محور قاسم‌آباد به انبارتپه و محور شهرک صنعتی سپهر به تنکمان نیز در مرحله عملیاتی شدن است که بعد از انتخاب پیمانکار عملیات اجرای پروژه آغاز خواهد شد.
این مسئول اظهار داشت: اعتبار تعیین شده این اداره برای انجام پروژه‌های مختلف در سال جاری مبلغ ۱۰۹ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال است که تاکنون ۶۰ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال آن تخصیص داده شده است.
همیالی گفت: همزمان با آغاز فصل سرما تمام کارکنان و نیروهای راهداری نظرآباد با آماده‌سازی ماشین‌آلات، تهیه و دپوی شن و نمک در سوله نمک و تجهیز راهدارخانه‌ها مشغول خدمات رسانی به مردم شدند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نظرآباد تصریح کرد: همچنین راهدارخانه مرکزی این اداره واقع در آزادراه کرج- قزوین با ظرفیت اسکان موقت بیش از ۷۰ نفر آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای است و مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند از آن استفاده کنند.


  • نویسنده :
  • منبع : روزنامه آرمان میهن