19 دی: سخنگوی دولت از رد پیشنهاد افزایش هزینه‌های پست و افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در نشست هیأت وزیران خبر داد و تأکید کرد رییس‌جمهور و همه اعضای دولت با هرگونه افزایش قیمت که باعث فشار اقتصادی بر مردم شود مخالف هستند.
علی بهادری جهرمی در خصوص جلسه روز یکشنبه هیأت دولت اظهار داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مباحثی پیرامون آن مطرح شد و رییس‌جمهور به وزرا و معاونین مربوطه دستور داد گزارشی از وضع موجود تهیه و به دولت ارائه کنند. 
وی افزود: در همین راستا معاون اول رییس‌جمهور مأمور شد کارگروهی متشکل از وزرا، معاونین دستگاه‌های اجرایی و متخصصان دانشگاهی و همچنین فعالان صنعت و تجارت در بخش خصوصی تشکیل دهد.
سخنگوی دولت گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ثبات در قوانین و مقررات نیز مورد توجه همه اعضای دولت قرار گرفت و مقرر شد موارد احصاء و ضمن کاهش بی ثباتی در قوانین، از مقررات دست و پاگیر نیز جلوگیری شود.
بهادری جهرمی با بیان اینکه قرار شد برای حمایت عملی از تولید و تولید کننده برنامه ریزی شود، افزود: در حوزه گمرک که در فرمایشات رهبر انقلاب مثال زده شده بود، برای وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک دستوراتی صادر شد که تغییرات در مقررات را پایش کنند و اصلاحاتی در رویه گذشته انجام دهند.
سخنگوی دولت همچنین از رد پیشنهاد افزایش هزینه‌های پستی و تعرفه معاینه فنی خودرو در هیأت دولت خبر داد و تأکید کرد: در این نشست رییس‌جمهور، معاون اول و همه اعضای هیأت دولت با هرگونه افزایش قیمت که باعث فشار اقتصادی بر مردم شود، مخالفت کردند.

  • نویسنده :
  • منبع :