19 دی: وزیر ورزش و جوانان درباره حمایت از تیم ملی پس از صعود به جام جهانی گفت: بعد از چنین صعود فوق‌العاده‌ای حمایت ما از تیم ملی ۲ برابر خواهد شد.
حمید سجادی روز دوشنبه درباره صعود ملی‌پوشان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: این صعود واقعا ارزشمند بود، برای تک‌تک‌بازیکنان و کادر فنی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بازیکنانی که تست کرونایشان مثبت شده بود دوران درمان را سپری کنند و کنار تیم ملی باشند، فردا (سه شنبه) هم امیدوارم بازی خوبی باشد.
وی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای دیدار با امارات خاطرنشان کرد: فردا به خاطر اُمیکرون از نعمت حضور تماشاگران‌ بی‌بهره هستیم. خیلی تلاش کردیم که اگر راهی دارد تجدید نظر بشود اما موافقت نشد. برای رفاه حال عزیزان و رعایت استانداردها متاسفانه نمی‌توانیم هواداران را داشته باشیم.
وزیر ورزش و جوانان درباره تصویب اساسنامه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پیگیر هستیم. تا الان انصافا از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مودت و همکاری و دغدغه‌مندی دیدم؛ امیدوارم بهترین تصمیم اتخاذ شود.
وی درباره حضور نیافتن یحیی گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس و مشکلات این تیم نیز گفت: اقدامات حمایتی صورت گرفته که در یکی ۲ روز آینده اثرات آن منعکس خواهد شد. در جریان نیستم که در تمرینات حضور نداشتند. از درون باشگاه‌ها خبر ندارم و کارهای دیگری بوده که باید انجام می‌دادم.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که با استعفای بیژن ذوالفقارنسب از ریاست هیات مدیره پرسپولیس موافقت شده است یا خیر گفت: هنوز استعفای ایشان پذیرفته نشده است. یکی ۲ نفر را در هیات مدیره معرفی کردیم. قرار است هیات مدیره تقویت شود.
سجادی درباره حمایت از تیم ملی در راه جام جهانی ۲۰۲۲ اذعان داشت: برنامه ما حمایت از تیم ملی است. برنامه‌های فدراسیون برای ما مهم است. برنامه‌های فنی و مدیریتی در دستور کار قرار دارد. برنامه‌های مدون و ارزشمندی دارند. آنها با برنامه تا اینجا آمده‌اند و از اینجا راه دشوارتر است. رقبای ما دست و پا بسته نیستند و باید متفاوت با ادوار گذشته عمل کنیم. شبی که صعود کردیم یک کشور در کنار مردم در خارج از کشور نیز خوشحال شدند.  

  • نویسنده :
  • منبع :