19 دی: رئیس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی که از امروز وارد کشور شده، فردا در برخی استان‌ها از جمله اصفهان، لرستان و خوزستان تشدید می‌شود.
صادق ضیائیان گفت: فردا سامانه بارشی در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان، فارس، ایلام، کرمانشاه، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، قم، شمال بوشهر، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی شمال کرمان و ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان موجب بارش می‌شود. بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود.
به گفته رئیس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی شدت بارش در شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب لرستان، نوار غربی اصفهان و شمال و غرب فارس است.
او می‌گوید: سامانه بارشی در روز چهارشنبه در خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی موجب بارش پراکنده شده و اواخر وقت این روز از کشور خارج می‌شود.
طبق اعلام سازمان هواشناسی از بعد از ظهر امروز سامانه بارشی از جنوب غرب کشور وارد شده  بارش ها در خوزستان شروع شده و به تدریج چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق لرستان و ارتفاعات غرب و جنوب اصفهان را فرا می‌گیرد.

  • نویسنده :
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان