19 دی: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تزریق تجهیزات جدید به یگان های عملیاتی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: تجهیزات جدید باعث ارتقاء توان تحرکی و اقتدار پلیس می‌شود.
سردار حسین اشتری در حاشیه الحاق تجهیزات جدید به یگان های عملیاتی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فرماندهی مرزبانی انتظامی، پلیس پیشگری انتظامی  و پلیس آگاهی انتظامی) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یکسال گذشته، چهار مرحله الحاق تجهیزات به یگان های عملیاتی و پلیس ها و معاونت های تخصصی داشتیم، امروز هم شاهد الحاق بخشی از تجهیزات مورد نیاز به فرماندهی انتظامی مرزبانی، پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی انتظامی هستیم.
وی با اشاره به تنوع، پیچیدگی و گستردگی ماموریت های انتظامی از مرز تا داخل شهرها خاطرنشان کرد: در روند الحاق تجهیزات به یگان های علمیاتی انتظامی، شاهد الحاق و تخصیص ۱۸۰۰ دستگاه انواع خودرو، ۷۰۰ دستگاه موتورسیکلت، ۸۵ فروند شناور و ۲۵۰ دستگاه خودروی تاکتیکی و ... هستیم، همچنین تجهیزات هوایی (بالگردی و پهپاد) نیز به یگان های عملیاتی ملحق و تزریق شد.
وی تاکید کرد: قطعا الحاق این تجهیزات و تخصیص امکانات نوین به یگان های عملیاتی موجب ارتقاء توان تحرک پلیس و افزایش اقتدارمان می شود که دستاورد آن تقویت امنیت در مرزها و شهرها برای مردمان عزیزمان است.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: انتظامی جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای مجرب، آموزش دیده، حرفه ای و تجهیزات بروز، با اقتدار ماموریت ها را دنبال می کند.
وی با اشاره به حمایت های ستاد کل نیرهای مسلح از فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم در برنامه های ۱۴۰۱ و همچنین برنامه هفتم توسعه نیز روند تقویت پلیس مستمر باشد و تداوم داشته باشد، ما نیازمندی هایمان را در بخش تجهیزات و ابنیه اعلام کردیم و لازم است که مسئولان ذی ربط به منظور تقویت اقتدار پلیس، حمایت و پشتیبانی های لازم را داشته باشند.
با قاطعیت با اراذل و اوباش برخورد می کنیم
سردار اشتری در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت سرهنگ دوم «علی رنجبر» توسط اراذل و اوباش در شیراز خاطر نشان کرد: تاکید می کنم که امنیت مردم خط قرمز ما است و هر شخص یا گروهی بخواهد این امنیت را به مخاطره بیندازد، بداند که با اقتدار و قدرت پلیس مواجه خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در هشدار به اشرار و اراذل و اوباش مطرح کرد: اگر افرادی بخواهند شرارت کنند بدانند که با قاطعیت برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم که این افراد به اهداف خود برسند.
بایستی هزینه جرم افزایش یابد
وی با تاکید بر لزوم حمایت های حقوقی و قضائی از پلیس تاکید کرد: بایستی هزینه جرم افزایش یابد تا کسانی که مرتکب جرایم می شوند بدانند که براساس قانون با آنها برخورد قاطعی می شود.
سردار اشتری با بیان اینکه همکاران ما در اقصی نقاط کشور برای امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند، یادآور شد: جا دارد از همه عزیزانی که در پی شهادت این همکار عزیزمان با پلیس ابراز همدردی کرده و از ما حمایت کردند قدردانی کنم.

  • نویسنده :
  • منبع :