19 دی: سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: نمی‌دانم خبر استعفا از کجا آمده اما من از سمت خود استعفا نکرده‌ام.

وحید شمسایی در مورد وضعیت همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: بعد از جلساتی که با ریاست محترم فدراسیون داشتیم قرار شد بعد از مسابقات جلسه‌ای با دبیرکل محترم فدراسیون برگزار کنیم که یکشنبه یک جلسه کلی با ایشان داشتیم. مبلغ و جزئیات قرارداد مربیان خارجی تیم ملی و همچنین نحوه برگزاری اردوها را با ایشان مطرح کردیم و قرار شد مسائل برای  انجام امور اداری آن پیش برود.
وی افزود: ما منتظر انجام امور اداری هستیم تا کارمان را در اسرع وقت شروع کنیم، صحبت از استعفا نیست و ما هدف‌مان خدمت به فوتسال است و با دبیرکل و رئیس محترم فدراسیون هم صحبت‌ها را انجام داده‌ایم.
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد اینکه قرارداد او و دستیارانش با فدراسیون امضا نشده است، گفت: در جلسه‌ای که یکشنبه داشتیم مبالغ قرارداد و جزئیات مطرح شد و حتی نحوه برگزاری اردوها را هم مشخص کردیم. ما منتظریم مراحل اداری طی شود تا کار را شروع کنیم. قطعاً هدف عزیزی خادم و هیأت رئیسه و دبیرکل محترم فدراسیون هم حفظ منافع فوتبال است که فوتسال هم بخشی از آن محسوب می‌شود من تا امروز استعفا نداده‌ام و نمی‌دانم این خبر از کجا آمده است.

  • نویسنده :
  • منبع :