19 دی: نخست‌وزیر ارمنستان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و از رئیس جمهور کشورمان برای سفر رسمی به ارمنستان دعوت کرد.
به گزارش سفارت ایران در ارمنستان، نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان، در پیامی به آیت‌الله رئیسی، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ایشان و مردم ایران تبریک گفت.
در پیام پاشینیان آمده است: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شما و ملت ایران صمیمانه تبریک می‌گویم. در جمهوری ارمنستان، ما برای توسعه روابط گرم و مبتنی بر حسن همجواری ارمنستان و ایران که بر اساس تاریخ چند صد ساله و احترام متقابل است، اهمیت زیادی قائلیم. باید با خرسندی ثبت کنیم که امسال سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین کشورهایمان را جشن می‌گیریم که این مسیر با دستاوردهایی در زمینه‌های مختلف و گسترش چشم‌انداز همکاری‌ها همراه بوده است.
در ادامه این پیام آمده است: با تاکید بر عزم جمهوری ارمنستان و جمهوری ایران برای تقویت صلح و ثبات در منطقه، مجدداً دعوت رسمی از شما برای سفر به ارمنستان برای گفتگو در مورد موضوعات در دستور کار دوجانبه را مورد تایید قرار می‌دهم. معتقدم که به‌دلیل تلاش‌های مشترک، به تعمیق روابط بین‌دولتی ارمنستان و ایران در سطح عالی متعهد خواهیم بود و دستورکار چندجانبه همکاری‌هایمان به نفع مردم و کشورهایمان بیشتر خواهد شد. 
نخست وزیر ارمنستان در پایان اضافه کرده است: با استفاده از فرصت، برای شما بهروزی و سلامتی و برای ملت دوست ایران تندرستی و آرامش پایدار آرزومندم.

  • نویسنده :
  • منبع :