19 دی: معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه فعالیت مدارس در کشور به ویژه مدارس پایتخت در هفته پیش رو توضیحاتی ارائه کرد.
صادق ستاری‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ستاد کرونا حدود یک هفته ـ ۱۰ روز قبل تصمیم گرفت که حسب اقتضائات و شرایط، استاندارها درباره بازگشایی‌ها تصمیم‌گیری کنند که بر این اساس استاندارها حسب شرایط در این باره تصمیم گیری می‌کنند که کلاس‌ها حضوری و یا ترکیبی و در چه مقاطعی حضوری باشد.
وی افزود: اکنون با توجه به تفویض اختیار صورت گرفته، استانداری‌ها با همکاری شورای آموزش و پرورش استان‌ها در این زمینه تصمیم گیری می‌کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت مدارس تهران گفت: در شهر تهران چیزی که اعلام و ابلاغ شد، فعالیت ترکیبی بود. مقطع ابتدایی که هفته گذشته غیرحضوری بود و مقطع متوسطه که دانش‌آموزان واکسن زده بودند، به صورت حضوری و مجازی آموزش‌های خود را دنبال کردند.
ستاری‌فرد ادامه داد: از این هفته هم فعالیت مدارس به همان سبک و سیاق پیش می‌رود؛ مگر آنکه تصمیمات جدیدی اتخاذ شود. در شهر تهران این هفته، هم در دبستان‌ها و هم دبیرستان‌ها، آموزش‌ها به صورت ترکیبیِ حضوری - مجازی است.

  • نویسنده :
  • منبع :