19 دی: نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما قول شفافیت داده‌ایم و اعتقاد دارم شفافیت جلوی بازی‌های بی‌حاصل با روان جامعه را می‌گیرد.
کیومرث سرمدی واله در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: باید مباحث رسانه‌ای و لیست‌های تبلیغاتی را کنار گذاشته و با الفاظ بازی نکنیم چراکه مردم حق دارند از مجلس هم شفافیت آرا و هم شفافیت در اموال و دارایی‌ها و نیز شفافیت در عملکرد کلان مجلس را طلب کنند.
وی با بیان اینکه نمی‌شود زمان انتخابات و یا در حوزه انتخابیه یک جور حرف بزنیم و در مجلس طور دیگری عمل کنیم، افزود: شفافیت علاوه بر اینکه مانع بازی بی‌حاصل با روان جامعه خواهد بود بهانه را هم از رسانه های معاند می گیرد و به تقویت اعتماد عمومی نسبت به نمایندگان منجر می شود.
سرمدی واله با اشاره به اینکه شایعات و تخریب مجلس را زمین گیر می کند، تصریح کرد: غالب نمایندگان با شفافیت آرا موافقند و امیدوارم هرچه سریعتر این موضوع مهم به صحن مجلس باز گردد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه دولت و مجلس انقلابی صادقانه پای مطالبات مردم ایستاده است، یادآور شد: سال ۱۴۰۱ با رویکرد جدید دولت و منویات مقام معظم رهبری و ارتباط و دیپلماسی با اقتدار و متوازن ایجاد شده با دنیا سال توام با گشایش برای مردم خواهد بود. 
سرمدی واله تصریح کرد: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ تمام تلاش مجلس انقلابی بر این است که به محرومین و مستضعفان نگاه مثبتی داشته باشد و دولت و مجلس مصمم هستند بتوانیم سهم مردم را با ریل‌گذاری انجام شده از ثروت اندوزی مرفهین به سمت اشتغال و توانمندی جامعه و  مستضعفان سوق دهیم.

  • نویسنده :
  • منبع :