19 دی: نوشین معراجی، در واکنش به حواشی پیش آمده در نشست خبری فیلم «نمور» در چهلمین جشنواره فیلم فجر و سوء برداشت از سخنان او، بار دیگر با تاکید بر پایبندی به اصول اخلاقی و شرعی، بابت سوء‌تفاهم‌های رخ داده، عذرخواهی کرد.
نوشین معراجی، فیلمنامه‌نویس «نمور» که سخنان او در نشست خبری این فیلم در جشنواره فجر، جنجالی شد، بار دیگر، بابت سوء‌تفاهم رخ داده عذرخواهی کرد.
او در فایلی صوتی که منتشر کرده است، می‌گوید: «من نوشین معراجی، نویسنده فیلم سینمایی «نمور» هستم که در جشنواره چهلم فجر پخش شد. در رابطه با حواشی این جشنواره و در طول نشست خبری این فیلم، جمله‌ای از من در فضای مجازی پخش شد که باعث حواشی فراوانی شد.
فقط می‌خواستم خدمت شما عرض کنم که این جمله بدون قصد و غرض قبلی بیان شده و تحت فشار سوال و پاسخ‌های آن‌روز و در واقع جوی که داخل نشست خبری بود این جمله را بیان کردم، من مثل همه مردم ایران و همه مردم کشورم به ضوابط اخلاقی و شرعی ایمان داشته و پایبند اصول اخلاقی هستم و به عقد و ارائه خطبه عقد پایبند هستم و این‌که هیچ قصدی برای اشاعه فضای ناشایستی که در فضای مجازی بیان می‌شود، نداشتم.
اگر با سوتفاهمی این مساله را به جامعه القا کردم از تمامی مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم همه شما بدانید که من مثل همه شما پایند به اصول اخلاقی هستم.»
  • نویسنده :
  • منبع :