19 دی: بنیاد شهید و امور ایثارگران خبرسازی برخی کانال‌های فضای مجازی مبنی بر پذیرش مسئولیت جدید از سوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تکذیب کرد.
در اطلاعیه اداره کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است: در پی خبرسازی‌های اخیر در فضای مجازی مبنی بر پذیرش مسئولیت جدید از سوی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران لازم به توضیح است که این گمانه‌زنی‌ها صحت نداشته و این‌گونه خبرسازی‌ها صرفاً با هدف تشویش اذهان عمومی صورت می‌گیرد.
در این اطلاعیه تاکید شده است که دولت سیزدهم در همه ابعاد و عرصه‌ها، با چنان حجمی از آوار روبرو شده که اگر همه تلاش شبانه‌روزی خویش را نیز بکار بندد تا مدت‌ها با اثرات تصمیمات ناپخته‌ای مواجه است که به ناچار میراث‌دار آن شده و در چنین فضایی سنگ‌اندازی‌های مجازی که بیشتر اذهان عمومی را هدف گرفته است، نمی‌تواند عزم راسخ دولتمردان را از میثاق خود مبنی بر خدمت صادقانه به مردم شریف باز دارد.
این اطلاعیه در پایان آورده است: بار دیگر بر جدیت مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر خدمتگزاری به ایثارگران معزز مبتنی بر عدالت و رفع تبعیض به‌ویژه در پیگیری و اجرای برنامه‌های سال ۱۴۰۱ و افق چهارساله دولت سیزدهم تأکید می‌شود و در این راستا همراهی دولت و عنایت‌های ویژه ریاست محترم جمهور نویدبخش راه روشن خدمتگزاری است.

  • نویسنده :
  • منبع :