19 دی: امیر قطر پیراهن تیم ملی فوتبال این کشور را که به امضای تمامی اعضای این تیم رسیده است، به عنوان یادبود برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲، به رییس‌جمهور کشورمان اهدا کرد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در جریان سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به این کشور پیراهن تیم ملی فوتبال کشورش را که به شکلی نمادین و به مناسبت برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور، شماره ۲۲ نیز بر روی آن حک شده است، به آیت‌الله رئیسی هدیه کرد.
این پیراهن به امضای همه بازیکنان تیم ملی قطر رسیده است.
برپایه این گزارش، آیت‌الله سید ابراهیم ریئیسی صبح امروز برای یک سفر دو روزه به دوحه پایتخت قطر سفر کرد. رییس‌جمهور کشورمان در این سفر، علاوه بر حضور در اجلاس ابرصادرکنندگان گاز، دیدارهای دوجانبه‌ای با مقامات قطری و سران کشورهای شرکت کننده در اجلاس بزرگ گازی خواهد داشت.  
رییس‌جمهور همچنین در جمع ایرانیان مقیم قطر حضور می‌یابد و نشستی نیز با تجار قطری و ایرانی خواهد داشت و هیأت‌های عالی‌رتبه دو کشور نیز درباره مهم ترین مسائل دوجانبه مذاکره می‌کنند.
آیت‌الله رئیسی در دومین روز سفرش در ششمین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز شرکت و سخنرانی می‌کند. در این اجلاس، سران و مقامات ارشد کشورهای ابرصادرکننده گاز حضور دارند و تعدادی از آنها در حاشیه نشست با رییس‌جمهور کشورمان دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :