فرماندار شهرستان خلخال گفت: حال عمومی 2 مصدوم حمله گرگ گرسنه در هشتجین خلخال مساعد و مناسب است.
یحیی‌زاده با حضور در بیمارستان امام خمینی خلخال و عیادت از 2 مصدوم حمله گرگ گرسنه در پارک هشتجین اظهار کرد: یک کودک 9 ساله و یک جوان 18 ساله در این حمله دچار جراحات بدنی شدند که با انتقال سریع مصدومان به بیمارستان امام خمینی خلخال کار مداوا روی این 2 نفر به انجام رسیده است.
وی تصریح کرد: کودک 9 ساله بیشتر از ناحیه سر دچار مصدومیت شده که با تلاش عوامل بیمارستان و کادر درمانی جلوی خونریزی احتمالی گرفته شده و هم اکنون نیز این کودک در بیمارستان با حال عمومی مساعد بستری است تا در روزهای آینده ترخیص شود.
فرماندار شهرستان خلخال گفت: جوان 18 ساله نیز با مختصر مداوا به شکل سرپایی به هشتجین بازگشته و برای هر 2 نفر واکسن بیماری حاری تزریق شده است.

یحیی‌زاده افزود: گرگ گرسنه که صبح امروز به این کودک و جوان حمله کرده در اطراف پارک هشتجین مشغول پرسه‌زنی بوده که با دیدن کودکان به آنها هجوم برده که با فرار سایر کودکان یکی از کودکان 9 ساله گرفتار حمله گرگ شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با کمک اهالی این کودک از مرگ حتمی نجات پیدا کرده و هم اکنون در بیمارستان بستری است که انتظار می‌رود با حال مساعد در روزهای آینده ترخیص شود.
فرماندار خلخال اضافه کرد: با همکاری محیط‌بانان شهرستان این گرگ گرسنه در طبیعت منطقه رهاسازی شده و مقرر شد تا تأمین غذا برای حیوانات وحشی در محیط‌های مورد نظر انجام تا شاهد حمله حیوانات وحشی به شهروندان و روستاییان نباشیم.

  • نویسنده :
  • منبع :