19 دی: عضو کمیسیون مشترک و ناظر مجلس در کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی گفت: اشکالات این طرح در زمان رسیدگی به محتوای طرح، برطرف خواهد شد، مردم نگران نباشند، مسدود سازی شبکه‌های اجتماعی در کار نیست.
حسین نوش آبادی عضو کمیسیون مشترک و ناظر مجلس در کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، بخوبی تبیین و تشریح نشده است و کمیسیون، کلیات طرح را تصویب کرده؛ مردم مطمئن باشند از حقوق آنان در فرآیند رسیدگی، دفاع خواهد شد.
وی ادامه داد: کمیسیون مشترک باید با برگزاری کنفرانس خبری و نشست با اصحاب رسانه ابعاد و زوایای این طرح را تشریح و تبیین کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: فضای مجازی که الان به فضای واقعی زندگی مردم تبدیل شده است، با حفظ حقوق اساسی مردم و دفاع از محیط کسب و کار کاربران، نیازمند ساماندهی است
نوش آبادی خاطرنشان کرد: باید جامعه را با فرآیند نظام قانون گذاری بیشتر آشنا کرد؛ برخی از مخالفت ها ناشی از عدم آگاهی کافی نسبت به ساختار نظام قانون گذاری در مجلس و فرآیند تصمیم گیری هاست.
عضو کمیسیون مشترک و ناظر مجلس در کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی یادآور شد: پلتفرم‌های خدمات رسان در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به صورت نظام مند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
نماینده مردم ورامین افزود: اشکالات این طرح در زمان رسیدگی به محتوای طرح، برطرف خواهد شد، مردم نگران نباشند، مسدود سازی شبکه های اجتماعی در کار نیست.

  • نویسنده :
  • منبع :