19 دی: مدیرعامل شرکت هلدینگ «به پخش» با اشاره به وظیفه اصلی این شرکت در زمینه توزیع اقلام خوراکی با قیمت حداقلی گفت: به منظور تعدیل بازار برنج شب عید، توزیع چهار هزار تن برنج خارجی توسط این شرکت در سراسر کشور آغاز شد.
امین خسروی روز جمعه پس از بازدید از انبارهای شعبه «به‌پخش» خوزستان اظهار داشت: شرکت به‌پخش تنها پخش دولتی است که با سابقه ۶۰ سال فعالیت، رسالت توزیع عمومی و عادلانه ارزاق مصرفی و کالاهای اساسی را در سراسر ایران بر عهده دارد. 
وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح‌های تنظیم بازار که با هدف ایجاد ثبات قیمت‌ها و حفظ آرامش بازار صورت می‌گیرد، عرضه چهار هزار تُن برنج هندی و تایلندی از روز گذشته آغاز شد. 
مدیرعامل هلدینگ به‌پخش ادامه داد: کالاهای یاد شده برای عرضه در سطح کشور تخصیص داده شده و در اختیار شعب استانی به‌پخش قرار گرفته تا از طریق شبکه‌های سراسری، بین مصرف کنندگان توزیع شود.
خسروی با اشاره به عرضه محصولات دیگر این مجموعه اظهار داشت: شرکت «به‌پخش» با در اختیار داشتن زیرساخت‌های لازم در ۳۱ استان، هم‌اکنون محصولات شوینده، بهداشتی و غذایی را نیز به‌صورت مویرگی توزیع می‌کند.
وی ادامه داد: امیدواریم با اضافه شدن برنج تنظیم بازار به سبد این شرکت بتوانیم هم‌وطنان عزیزمان را در امکان خرید کالاهای اساسی شب عید و ماه رمضان بهره‌مند کنیم.
مدیرعامل هلدینگ به پخش با اشاره به اینکه توجه خاصی به بحث علمی و آکادمیک خواهیم داشت‌ گفت: با توجه به نزدیکی نوروز و رمضان، ۲ تکلیف اجتماعی بر دوش داریم و باید کالاهای اساسی را با قیمت مناسب به دست مردم برسانیم.
وی افزود: نگاه ویژه ای به استان خوزستان داریم و تلاش می کنیم در آینده پنج شعبه فرعی پخش مواد غذایی در استان راه اندازی کنیم.
خسروی گفت: در بحث توسعه ناوگان حمل و نقل برنامه های خوبی داریم و امیدواریم با خرید ۱۰۰ دستگاه نیسان تا حدودی مشکلات این بخش را برطرف کنیم.
وی گفت همچنین بخش قابل قبولی از این خودروها را به خوزستان اختصاص خواهیم داد.

  • نویسنده :
  • منبع :