19 دی: فرمانده انتظامی استان از شهادت سرگرد "پوریا نظری" یکی از ماموران جان برکف پلیس کرمانشاه در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.
سردار "علی اکبر جاویدان" روز جمعه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرگرد نظری در تشریح ماجرا به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه دقایق ابتدایی بامداد امروز (جمعه - ۱۳ اسفند) در چهار راه آتش نشانی شهر کرمانشاه رخ داد.
وی افزود: ماموران یگان امداد حین گشتزنی در محل یاد شده متوجه حضور سه فرد مشکوک می شوند که برای انجام بررسی های لازم حضور این افراد به آن ها که در خودرو بوده اند فرمان ایست می دهند.
سردار جاویدان ادامه داد: با توجه به شرایط بارانی و تاریکی هوا این افراد که مسلح بودند با دیدن گشت انتظامی اقدام به تیراندازی به سوی پلیس کرده که با اقدام متقابل ماموران مواجه می شوند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در جریان این تیراندازی یک گلوله به شهید نظری برخورد و باعث مجروحیت وی می شود و پس از آن به سرعت به مراکز درمانی انتقال می یابد اما متاسفانه تلاش پزشکان موثر واقع نشده و این همکار جان بر کف به درجه رفیع شهادت نائل می آید.
سردار جاویدان با بیان اینکه افراد مهاجم پس از درگیری به سرعت از صحنه متواری می شوند، افزود: در تحقیقات ابتدایی انجام شده این فراد از سارقان مسلح بوده اند و کارهای اطلاعاتی برای شناسایی این افراد نیز به سرعت در حال انجام است و قطعا به زودی دستگیر و به سزای عملشان خواهند رسید.
رئیس پلیس استان کرمانشاه با تبریک و تسلیت شهادت "پوریا نظری" که جزو افسران شجاع، وظیفه شناس و شاخص انتظامی استان بود، اظهار داشت: ماموران جان برکف انتظامی برای تامین نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم شبانه روز پای کار بوده و با نثار خون پاک خود اجازه فعالیت با مخلان نظم و امنیت را نمی دهند.
وی تصریح کرد: امروز ماموران جان برکف پلیس کرمانشاه با اقتدار از امنیت شهر و جامعه دفاع و اجازه نمی دهند مجرمان با هر نیت و انگیزه ای اخلالی در آن ایجاد و باعث رعب و وحشت میان مردم شوند.
سردار جاویدان در پایان بر اصلاح قانون به کارگیری سلاح تاکید کرد و گفت: بدون شک این مهم می تواند ماموران پلیس را در امنیت آفرینی بیشتر یاری کرده و دست آن ها را برای مقابله جدی تر با اشرار و مجرمان باز خواهد گذاشت.
مراسم تشیع پیکر شهید سرگرد "پوریا نظری" ساعت ۱۱ ظهر فردا (۱۴ اسفند) از مقابل مسجد جامع کرمانشاه با حضور مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

  • نویسنده :
  • منبع :