19 دی: رئیس دادگستری شهرستان رامهرمز گفت: برخورد قانونی با هرگونه تیراندازی در مراسم های عزا و جشن عروسی در این شهرستان با برخورد قاطع دستگاه قضایی همراه است.
حجت الاسلام سید اسدالله مرعشی دوشنبه شب در آیین افتتاح انجمن صلح و سازش اقوام شهرستان رامهرمز اظهارداشت: به اطلاع عموم شهروندان رامهرمز می‌رسانیم در برخورد با تیراندازی مراسم های عزا و عروسی در این شهرستان هیچ مسامحه‌ای انجام نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برخورد با تیراندازی در مراسم‌های عزا و عروسی این شهرستان همچنان ادامه دارد افزود: نباید اجازه داد برخی به واسطه انجام رسم غلط تیراندازی، آسایش مردم را از آنها صلب کنند.
رئیس دادگستری رامهرمز برخورد با تیراندازی‌ها در مراسم های عزا و عروسی را خواسته بحق مردم عنوان کرد و افزود: تیراندازی در مراسم‌ها به عنوان یک رسم غلط باید ریشه کن شود و در این زمینه انتطار می رود که سران عشایر و طوایف با دستگاه قضایی برای پیشگیری از وقوع چنین جرمی، همکاری کنند.
حجت الاسلام مرعشی خاطرنشان کرد: برخورد با متخلفان قطعی و بدون هیچ مسامحه‌ای خواهد بود؛ لذا هرگونه توصیه‌ای برای آزادی افراد متخلف قابل پذیرش نیست.
وی تاکیدکرد: اگر در مراسمی تیراندازی صورت بگیرد دادگستری با عوامل این اقدام و همچنین مباشران و دیگر افرادی که زمینه بروز آن را فراهم کرده اند، برخورد می‌کند.
بر اساس این گزارش، انجام رسم غلط استفاده از سلاح گرم در مراسم عروسی و عزا در خوزستان به عنوان یک معضل جدی محسوب می شود که در برخی از موارد باعث حوادث ناگواری در شهرهای مختلف استان شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :