19 دی: بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز در شهرستان خلخال، مادر و پسری به شدت دچار سوختگی شده و راهی بیمارستان امام خمینی این شهر شدند.
عصر امروز و به دنبال وقوع حادثه انفجار مواد محترقه و بمب دستی در دست یک نوجوان اهل و ساکن شهر خلخال، این نوجوان به همراه مادرش که در جریان کمک به فرزند حادثه دیده خود به شدت دچار سوختگی شده اند، با حضور به موقع نیروهای فوریت پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر انتقال یافتند. 
به گفته مادر ۴۸ ساله در این حادثه، پسر ۱۵ ساله وی در حال بازی با مواد محترقه و یا ساخت بمب های دست ساز در حیاط خانه بود که در اثر انفجار این مواد دچار سوختگی در ناحیه سر و صورت شد.
وی گفت: به دنبال فریادهای فرزندم ،برای کمک به او به حیاط آمده و به قصد نجات فرزند خود، او را در آغوش کشیدم که دراین میان خودم نیز دچار سوختگی شده و به همراه پسرم به بیمارستان منتقل شدیم.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال در گفت و گو با ایرنا درباره شدت و میزان سوختگی این مادر و فرزند، گفت: در این حادثه فرزند از ناحیه سر و صورت، گردن و چشم ها دچار سوختگی شدید شده است.
به گفته دکتر اشکان نقوی نیا سوختگی مادر ۴۸ ساله سطحی و از ناحیه دست ها و شکم است که در بیمارستان خلخال هم اکنون بستری است.
رئیس بیمارستان امام خمینی خلخال اظهار کرد: با دستور پزشک معالج این پسر ۱۵ ساله به بیمارستان سوانح سوختگی فاطمی اردبیل اعزام شد. 

  • نویسنده :
  • منبع :