19 دی: معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه در میدان نبرد نرم، تیرها حیثیت و آبروی افراد را مورد هدف قرار داده است، گفت: در قضایای اخیر همان آرامش عملیات کربلای 5 را داشتم زیرا مانند همان زمان به راهی که در آن هستم ایمان دارم.
سردار یدالله جوانی در دیدار با جمعی از استادان بسیجی دانشگاه‌ها گفت: باید برای هجمه‌های دشمن آماده بود. در میدان این نبرد نرم، ترکش‌ها جسم را نشانه نمی‌گیرند تیرهای این جنگ حیثیت و آبروی افراد را مورد هدف قرار داده است. برخی مواقع در این فضا با اتهام‌زنی مورد هجوم قرار می‌گیریم.
سردار جوانی در ادامه از آرامش خود در برابر این فتنه دشمن سخن گفت و آرامش این روزهای خود را در برابر هجمه دشمن از جنس آرامش شب عملیات کربلای ۵ در شلمچه و در هجوم تیرهای دشمن عنوان کرد و گفت: در این قضایا همان آرامش عملیات کربلای 5  را داشتم زیرا مانند همان زمان به راهی که در آن هستم ایمان دارم.
وی افزود: واقعیت این است که دشمن از هر راهی استفاده می‌کند تا سربازان انقلاب را از میدان خارج کند، باید یاد بگیریم با این شگردهای دشمن در جنگ نرم و شناختی تا نفس داریم ادامه داده و مبارزه کنیم. دشمن امروز به دنبال ساکت کردن انقلابیون است.
  • نویسنده :
  • منبع :