19 دی: فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری دو نفر سرقت از حساب ارز دیجیتال خبر داد و گفت: افرادی که اقدام به سرقت از کیف پول دیجیتال می کنند متخلف محسوب شده و برابر قانون با این افراد برخورد می شود.
سردار غلامرضا جعفری در گفت و گو با ایسنا، در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی با مرجوعه قضایی به پلیس فتا و درخواست رسیدگی به شکوائیه خود مبنی بر سرقت از حساب ارز دیجیتال، پرونده اولیه تشکیل و با ثبت اظهارات شاکی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی های فنی اولیه صورت گرفته مشخص شد متهم که همسر شاکی می باشد با همکاری برادرش اقدام به سرقت از حساب ارز دیجیتال همسرش کرده است.
این مقام انتظامی استان بیان داشت: با اقدامات تخصصی سایبری انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا، متهمان شناسایی و دستگیر که پس از مواجه شدن با ادله دیجیتال لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابی معترف شده و اعلام کرد با شاکی که همسرش می باشد اختلاف خانوادگی داشته و تصمیم داشته از وی جدا شود. 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند به عموم شهروندان بویژه کاربران فضای مجازی توصیه کرد : هرگونه مشکلات خانوادگی را با کمک گرفتن از مشاورین خانواده حل کنند و با اقدامات نادرست و مجرمانه بدنبال حل مشکل خود نباشند.
سردار حعفری همچنین از شهروندان خواست در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا از طریق شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان پلیس فتا در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :