19 دی: مشاور رسانه ای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به انتشار خبری از سوی دادستان عمومی و انقلاب تهران مبنی بر رد اعلام جرم وزیر کار علیه برخی مدیران سابق گفت: وزیر کار هیچ بیانی مبنی بر اعلام جرم نداشته و موضوع درباره "آماده شدن" ۱۲۰ پرونده برای "ارسال" به قوه قضائیه بوده است.
بهزاد مهرکش در صفحه شخصی اش در توییتر در این باره نوشت: امروز به نقل از دادستان، خبر منتسب به وزیر کار مبنی بر "اعلام جرم" علیه برخی مدیران سابق رد شده است!
وی افزود: فارغ از اینکه تنظیم خبر اظهارات دادستان دقیق بوده یا نه، تاکید می‌شود وزیر کار هیچ بیانی مبنی بر اعلام جرم نداشته و موضوع درباره "آماده شدن" ۱۲۰ پرونده برای "ارسال" به قوه قضائیه بوده است.

به گزارش ایسنا، چندی پیش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مصاحبه با رسانه ها از تشکیل ۱۲۰ پرونده و آماده ارسال شدن این پرونده ها به قوه قضائیه خبر داده بوده بود که در اخبار منتشر شده به نقل از دادستان عمومی و انقلاب تهران گفته شده بود که "طبق بررسی‌های به عمل آمده تا امروز هیچگونه اعلام جرمی علیه مدیران سابق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دادسرای تهران واصل نشده است. "

  • نویسنده :
  • منبع :