19 دی: معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برنامه راهیان نور دریایی در سه هرمزگان، بوشهر و خوزستان در چهار نقطه برگزار می‌شود،گفت: روزانه پیش بینی می شود افزون بر ۶ هزار نفر راهی سفر دریایی شوند.
سردار مرتضی زارع روز شنبه در آیین آغاز به کار راهیان‌نور دریایی شهدای خلیج‌فارس افزود: نیروی دریایی بر اساس ابلاغی که از سوی سلسله مراتب صورت گرفته برنامه‌های راهیان نور دریایی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی بیان داشت: راهیان نور یکی از مصادیق جهاد تبیین است و قدرت ‌افزایی ما امروز به دلیل ارتباط شهدا با خداوند متعال است و طبق بررسی‌های دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که اتصال به شهدا یکی از مسائلی است که انگیزه جنگیدن به ما می‌دهد و همین انگیزه باعث می‌شود برتری‌های تسلیحاتی دشمن را کنار بزنیم.
سردار زارع عنوان کرد: شهید مهدوی و یارانش، شهید دارا و شهید رییسی در خلیج‌فارس با کمترین امکانات رو در رو با آمریکایی‌ها جنگیدند که باعث شده است امروز نیروی دریایی در اوج قدرت باشد و امنیت دریایی بنیان توسعه دریایی باشد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه بیان‌کرد: پیوست های یک سال گذشته این افتخار داریم را داریم که تمام تجهیزاتی که به نیروی دریایی سپاه اضافه شده، تولید جوانان ایرانی بوده است و این مایه افتخار ما است.
برنامه راهیان نور دریایی خلیچ فارس در سه استان هرمزگان، بوشهر و خوزستان در چهار نقطه برگزار می‌شود و روزانه پیش بینی می شود افزون بر ۶ هزار نفر راهی سفر دریایی شوند.
  • نویسنده :
  • منبع :