19 دی: حمید استیلی می‌گوید با وجود شیوع روزافزون کرونا در کره جنوبی، دیدار ایران با تیم ملی این کشور با حضور ۶۵ هزار تماشاگر برگزار می‌شود.
حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران که به علت ابتلا به ویروس کرونا از کاروان تیم ملی جدا شده و در محل سفارت ایران در سئول قرنطینه شده است، درباره شرایط برگزاری دیدار ایران و کره گفت: این بازی در استادیوم جام جهانی سئول برگزار می‌شود و برای بالغ بر ۶۵ هزار تماشاگر بلیت فروشی کرده اند. کرونا روز به روز بیشتر می شود و ما هم از طریق بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال با مسئولان نامه نگاری کردیم اما ترتیب اثر ندادند و گفتند بازی با تماشاگذ است.
او درباره ابتلای طارمی، جهانبخش و قدوس به ویروس کرونا و غیبت در این دیدار اظهار کرد: متاسفانه طارمی، جهانبخش و قدوس نمی‌توانند برای این دیدار به ما اضافه شوند چون در کشورهای به کرونا مبتلا شدند. ۷ بازیکن ما فردا از استانبول وارد کشور کره می شوند. بعد از انجام تست کرونا، شاید یک جلسه با تیم تمرین کنند.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی ایران و لبنان در مشهد و شرایط حضور تماساگران در این بازی گفت: هنوز مشخص نیست که با تماشاگر است یا نه. هیات رییسه و سرپرست فدراسیون تلاش می کنند. ما بعد از بازی با کره جنوبی،به طور مستقیم وارد مشهد می شویم. در بازی پایانی خودمان عزت اللهی و محرمی هم بل اتمام محرومیت انضباطی، به ما اضافه می شوند.  

  • نویسنده :
  • منبع :