19 دی: تصادف دو دستگاه خودرو سواری در آزاد راه تهران_ قم ۲ کشته و ۱۰ مصدوم داشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری امروز (سه شنبه) در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی دقایق اولیه بامداد این حادثه در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران- قم، ١٠ کیلومتری عوارضی به سامانه ١٢۵ اعلام و بی درنگ مأموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد دو دستگاه خودرو پژو ۴٠۵ و سمند با یکدیگر برخورد کرده‌اند که راننده سمند حال خوبی داشت و اعلام می کرد که خودرو سرنشین دیگری نداشته است.
وی ادامه داد: اما داخل خودرو پژو، ١٢ نفر سرنشین حضور داشته که پیش از رسیدن آتش نشانان همه سرنشینان خارج شده بودند و فقط راننده که مردی حدود ۶٠ ساله به نظر می رسید در خودرو محبوس شده بود.
ملکی با بیان اینکه به هنگام تصادف ایربگ‌های خودرو عمل کرده بود اما راننده محبوس بود و آسیب زیادی دیده بود خاطرنشان کرد: آتش نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کردند که البته راننده پژو ۴٠۵ بدلیل شدت جراحات وارده جان باخته بود.
به گفته وی، ١١ سرنشین دیگر این خودرو نیز همگی تابعیت کشور افغانستان بودند. این افراد شامل سه زن و هشت مرد بودند، از میان آنها چهار نفر مصدوم بودند که یکی از این مصدومان نیز جان باخت و مابقی تحویل عوامل اورژانس شدند.

  • نویسنده :
  • منبع :