19 دی: وزیر کشور اعلام کرد: با کسانی که در بازی تیم ملی فوتبال ایران با لبنان مرتکب تخلف شدند با جدیت برخورد می‌شود.
بنابراعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی تاکید کرد: حواشی پیش آمده در مسابقه فوتبال ایران و لبنان که روز سه‌شنبه در مشهد رخ داد، با جدیت بررسی و با کسانی که در این زمینه مرتکب تخلف شده‌اند و همچنین با کسانی که شیرینی این پیروزی و رفتن ایران به جام جهانی را به کام مردم ایران تلخ کردند، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در جلسه امروز هیات دولت و پس از ارائه گزارشی مبنی بر حواشی پیش آمده در جریان مسابقه فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس، به وزیر کشور ماموریت داد همه جوانب حواشی ایجاد شده را بطور دقیق  مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را در این زمینه بکار بگیرد.
بر این اساس، وزیر کشور ماموریت یافته تا فرآیند فروش بلیط،‌ عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در رعایت سقف مجاز حضور تماشاچیان در ورزشگاه و نیز تضییع حقوق شهروندانی که برای تماشای این مسابقه بلیط تهیه کرده بودند را بررسی کرده و گزارش آن را ارائه نماید.

همچنین محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی امروز در واکنش به اتفاقات بازی ایران و لبنان گفت: رفتار غیرمنطقی و دور از شأن در مواجهه با بانوان محترم که ناشی از کاستی های مدیریتی بود، عموم مردم را متاسف و متاثر کرده است.
وی افزود: کمیسیون امور داخلی مامور شده است تا با قید فوریت و با احضار مسئولان خاطی، به این سوء مدیریت رسیدگی کند و زمینه استیفای حقوق بانوان محترم را فراهم نماید.

  • نویسنده :
  • منبع :